توجه به ترویج کتاب و کتابخوانی ذیل طرح ملی ایران قوی 

توجه به ترویج کتاب و کتابخوانی ذیل طرح ملی ایران قوی 

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹
رضا عیدی گفت: یکی از برنامه های فرهنگی کانون در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های فرهنگی کانون در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج بیان کرد: این برنامه های کتابخوانی با محوریت طرح ملی شنبه های کتاب با جدیت دنبال می شود.
 




وی افزود: به همین منظور هر هفته شنبه شب ها مابین اقامه نماز مغرب و عشاء یک کتاب خوب و مفید از کتاب های موجود در کتابخانه توسط امام جماعت مسجد معرفی می شود تا از این طریق نمازگزاران نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب شوند.





عیدی با بیان این مطلب که رواق نور یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی است، ابراز کرد: فعالیت های قرآنی کانون حول محور این طرح ملی در حال اجرا است و به همین منظور طرح تلاوت نور اجرا می شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج ادامه داد: در همین راستا هر شب پس از اقامه نماز عشاء یک صفحه از کلام الله مجید توسط امام جماعت مسجد قرائت می شود.





وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز دوره های آموزش تفسیر جزء ۸ در حال برگزاری است و در پایان این دوره مسابقه ای برگزار می‌شود.





عیدی در خاتمه عنوان کرد: برای شرکت در ارزیابی کانون ها در طرح ملی ایران قوی، کلیه برنامه ها و فعالیت هایی که حول محور این طرح ملی اجرا می شوند را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.

پایان پیام/ 586